Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 16 oktober 2010

Solkatt


Den här lilla fröken satt mitt bland löven och solade sig igår..
Tänk vilken tur att kameran var med!!

Har lyckats städa färdigt idag. Hög tid med tanke på dammallergin...
Något jag inte har tagit så stor hänsyn till sista tiden.
Inser att jag inte har tagit hänsyn till något alls sista tiden, om jag tänker efter
*tänker efter noga*...

Men jag är på väg upp med god hjälp av mina vänner.
Processen måste nog bara få ta den tid den behöver.
Just nu, när jag sitter här och skriver låter det solklart.
Om en halvtimme kan det vara helt kört igen.
Men det är ju så det fungerar när hela systemet skriker; "vill inte mer, orkar inte mer".

Ska försöka sikta in mig på att klara nästa vecka.
I helgen kommer nog "stor-M" och T och hälsar på.
Och sedan väntar middag i Vårgårda på tisdagen eller onsdagen.
Och sedan är det den 29:e och då kommer förmodligen S och hälsar på över helgen.
(Är fortfarande lätt förvånad över att någon kan vilja åka ända från Gotland för att hälsa på mig??!! Konstigt!!! Men lite kul :)!)

En bit i taget, så går det nog detta också...
Tror jag...

7 kommentarer:

  1. Sakta och säkert...ett steg i taget....UPP SKA DU!!

    Bamsemegakramen!

    J:son

    SvaraRadera
  2. J:son; Haft "godnattsamtalet" med S. Så nu kan jag snart gå och lägga mig :)... Undrar om han fattar att han har tjänst som "John Blund", hi, hi... En genomförkyld sådan, men ändå...
    Bäst att passa på att krypa i säng medan "lugnande rösten"-pillret verkar...

    Men du vet ju hur det är?! Upp en bit och ner en liten bit och så på´t igen... Om man bara visste när dom där dipparna skulle komma...

    Bamsemegakramen till dig! Älsklingssöstra mi!!!

    SvaraRadera
  3. Klart det går en dag i taget. Det klarar du. Det vet jag. ;) Det är inte alls konstigt att åka från Gotland för en träff, varför skulle det vara det? Du är omtyckt som bloggerska och ni pratar mycket i telefon, vilket måste betyda något... så nej, det är inte alls konstigt att han gillar dig och åker långt för en träff... Sååå, detta kommer att bli hur bra som helst eftersom du som du skriver, tar en bit i taget.

    kramkram

    SvaraRadera
  4. Cattis; Du är så himla snäll, vännen! Massor av love till dig!!!

    Och i S har jag nog en riktigt god vän, det tror jag! Så skönt med någon som inte ställer en massa märkliga krav på mig, utan bara vill komma och hälsa på. Det enda "hotet" är att han tror att vi kommer att sitta uppe hela natten och prata :).. Och det tror väl jag också, samtalsämnena tycks aldrig ta slut *L*

    Ha en underbar dag därborta!!!

    Kramen!!

    SvaraRadera
  5. Ett steg i taget, så har du snart kravlat över brunnskanten.

    Söt kattfröken!

    SvaraRadera
  6. Hmmm, undrar om S åker ända från Gotland för att hälsa på dig - och stannar. Eller åker han ända från Gotland och tillbaka för att träffa dig =))
    Alltså, jag måste ha världens absolut mest egna humor... Är nog den enda att uppskatta och som skrattar högt när jag läser vad jag själv skrivit, hAaHaha.

    Tack snälla Johannan att du ger mig tillfälle att skratta utan din vetskap, så därför skriver jag ner det som poppar upp i "dekorationen", den som sitter på axlarna.

    /kram m-matten

    SvaraRadera
  7. imse; Tror fortfarande att allt har och tar sin tid. Bara att försöka tro på att stunderna när man är på väg upp blir fler. Och det tror jag!

    Kramen!

    *****************************

    M-matten; Här stannas det INTE. Och S har bra jobb därborta på ön, så där får han allt hålla sig :).
    Men, som sagt, en riktigt god vän kan det säkert bli! Och det är banne mig inte det sämsta!!!

    Medger att jag fnissar själv ibland när jag får till något alldeles extra, men oftast är det "otryckbart"... Ska börja spara alla mina konstiga epistlar i en alldeles egen mapp. Tror jag. Eller också är det bäst att dom försjunker i glömska...

    Tack för mailen. Nyttigt att fnissa på morgonkulan ;)!

    Kramelikram!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!