Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 20 november 2010

Ibland blir man förvånad...


... över vad man kan ta sig för!
Alldeles av sig själv..
Jag städade alltså "färdigt" igår. 
En aning ovanligt här numera...
Brukar dela upp eländet på flera dagar.
Men igår flyttade jag fåglar och ristade mattor och dammsög och torkade golv.
Bara så där!
Alldeles säkert bra att chocka sig emellanåt.
Om inte annat får man ju lite att fundera på *asg*...
Och möjlighet att tillbringa dagen idag på soffan. Eller snarare vid datorn eller...


... om telefonen ringer en stund i bilen för transport till Jönköping.
Väldigt, väldigt OM...
Luttrad?
Jag?????
Mmmm; en aning!!!

Men jag inser ju att personen ifråga har djur och det har jag också och då kan det vara svårt att planera sin dag så där alldeles bestämt.
Och rings det inte har jag ju dagen för mig!!!
Och det är väl inte helt fel?

Ha en alldeles fantastisk lördag (trots det lite gråmulna vädret)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!