Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 25 mars 2011

Dag 84...

Funderar på om åldern håller på att ta ut sin rätt eller om jag helt enkelt har drabbats av "vårtrötthet", för denna dagen kan man liksom lägga till historien som en dag när det inte blev särskilt mycket gjort...

Ägnat mig åt att babbla i telefon med tre av bästisarna och känner mig väl i och för sig rätt nöjd med dagen *skrattar*...
Kan tänka mig att det fanns en hel del borden som borde ha blivit gjorda, men det är ju en dag imorgon också... Och tvätten lär väl stanna i tvättstugan och vänta på att bli ihopplockad och inburen...
Försåvitt inget under inträffar och den flyger in av sig själv... Men jag antar att det är för mycket att be om?!

Känner att jag var värd en *dagnärjagintegjordenågotattskrivahemom* efter vedkånkandet igår...
Fick förresten ett litet paket på posten idag!!! 
Med en liten skylt, som ska hänga i hallen så småningom.. Måste bara hitta rätt plats!
Texten är så där helt "jag"

I live in my own little world
but it`s ok
They know me here

TACK Annica!!
Är så nöjd och belåten och jätteglad! Den är bara så helt suveränt fin!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!