Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 22 september 2008

I all hast



Här går det undan idag ;-)! Har hoppat ur sängen klockan rätt så jättetidigt (med tanke på att jag "fastnade" i en film med Sandra Bullock(?) igårkväll) för att jag skulle skjutsa "mellan-M" till bussen i Dalum. Och så måste jag ju bli färdig med allt "måstet" för i eftermiddag kommer dom; tant Animalia och Sandy och M-ett och Mauritz(?)... Jo, jag bestämde mig för att ta två små kattkillar i alla fall. Hmmm! Först säger jag bestämt att; nej, jag ska inte ha fler katter nu. Sedan säger jag att jo, en till kan jag väl ha, det gör ju varken från eller till när man redan har så många. Och så tänker jag ett varv till och så blir det som det blir ;-)!!!

Nå, jag tröstar mig med att jag är inte sämre än att jag kan ändra mig! Och utgår ifrån att det nog är en styrka! (Måste ju försvara mig med nåt, ha, ha!)

Nu ska jag sätta lite rotation på mig och se till att bli färdig så att jag kan gå en runda med Uffe och Nalle innan söstra & c/o landar!

Ett litet klokord sitter väl aldrig fel?!

LIVET ÄR VAD MAN GÖR DET TILL.
SÅ HAR DET ALLTID VARIT OCH KOMMER ALLTID ATT FÖRBLI!


Lev väl!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!