Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 29 december 2008

Och kolla vad jag har fått :-)!

Man får sina små överraskningar när man tar sig för att "gå sin läsrunda"! Gulliga Sickan har förärat mig denna fina award!




(Reglerna för de som vill:
- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.)

Och eftersom det är jul och nyår och allt ger jag den till alla som förgyller min dag med sina roliga, lärorika, läsvärda, trevliga, finurliga, djuriska (*l*) bloggar
!

En jättekram till er allahopa!!!

4 kommentarer:

  1. Hej och Gokväll!
    Jag är nog en av dom som niger och bockar då...
    Tar med mej den i mitt hjärta för jag har ju en likadan på min sida...((-:

    Hoppas allt är väl med dej och alla djuren!
    Kram, söstra mi! //Jenny

    SvaraRadera
  2. Ni kan ta åt er allihop :-)!
    Awarden ÄR till er!!!

    Kramen allihop :-)!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!