Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 6 mars 2010

Att det ska ta sån TID!!!

Jag skulle behöva en sån där "piga" känner jag...
Det har tagit tre hela dagar att göra en vanlig veckostädning.
Fast som jag har förstått det hela får inte såna med så låg inkomst som jag har göra avdrag ändå.
För övrigt har jag inte råd vare sig med eller utan avdrag på skatten...

Jag har kramp i benen och ryggen och nu går jag och slänger (nä; vacklar och lägger mig mycket försiktigt) mig i säng...

Imorgon kommer äldste sonen med fru och dom har mat med sig!!!
Jag slipper både tänka på och laga mat imorgon...
Snacka om timing!!!

Ibland har man en oherrans tur


5 kommentarer:

  1. Det är sådana gäster man vill ha. Annacarin

    SvaraRadera
  2. Hihi .. så bra for deg!!! :o)

    Kos deg med dine gjester - og i mellomtiden - ta vare på deg og pass på ryggen :o)

    Stor lørdagsklem!

    SvaraRadera
  3. Annacarin; Yes!!!

    ******************************

    Torilpia; Tror dom ska få diska också, he, he!
    Tror jag får fiskgryta till middag! Mums!!!

    Storkramen tebax!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen ♥ ♥ ♥
    Tack söta du för din hälsning!! Ja, visst är det så..att arbetsskygga finns av alla de slag!!
    Svenska, utländska,rika fattiga unga gamla...de finns!! =)
    Va skönt att du får lite besök!!
    Hoppas du haft en fin helg & att du får en underbar Måndag!!
    Sänder en varm stor kram fylld av läkning & glädje till dig!!!
    KRAM Tina

    SvaraRadera
  5. Gäster som tar med mat skulle nog vi alla vilja ha ibland!

    Här bor vi uppe på en höjd, så jag tror vårt smältvatten rinner mer neråt stora vägen förhoppningsvis.

    caroline

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!