Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 3 januari 2013

Det mesta funkar...

... med mina grannars hjälp!


Efter en massa funderande och letande efter lämpliga skruvar och mätande och kånkande och iskruvande av hittade skruvar kom den stooora spegeln på plats...
72x162 och en vikt på x antal kilon.
Men vi fixade det!
Heja oss, granne K och mig!!!
Duktiga har vi varit!
Tycker jag!


Detaljstudie av spegelram...
Visst är den rätt häftig ;))?!


Och detta är lille Ludde, som jag har haft nöjet att få rasta medan hans och...


..Smulans matte (granne K) jobbade igår och idag...
Två gosiga små vovvar!

Nu känner jag att jag och min rygg har fått nog för idag...
Tror det är dags att uppsöka sängen.
Det ÄR ansträngande att hänga upp mastodontspeglar :)!!


4 kommentarer:

  1. Av det lilla man ser, så ser lägenheten jättefin ut, med valv och allt. God fortsättning på det nya året.
    Annacarin

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning själv :)!!!

      Och detta med valvet har "domsomhängermed" talat om att man INTE ska tycka är snyggt... Fast jag gillar det. Men är väl som vanligt ganska mycket "efter min tid" i vanlig ordning...

      Kram på sig!!!

      Radera
  2. Hon verkar ju ha fått riktigt härliga grannar =)

    SvaraRadera
  3. Jepp! Tar genast tillbaka allt mindre positivt jag har kläckt ur mig om Hössna ;))...

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!