Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 1 januari 2013

Nytt år...


... nya möjligheter...
Eller nåt...

Äsch; känner att jag bara klottrar tider till vårdcentralen i min almanacka.
Är inte så där värst tilltalad av det hela..

Bara att hoppas att det snart blir bättre.
Känner att det finns roligare saker att göra än att åka till Dalum och bli blodtrycksmanchettklämd och stungen i armar och fingrar.
Faktiskt!

Längtar efter att få foten opererad så att jag kan börja gå mina långa långrundor igen.
Det finns så himla många bra promenadvägar här i Hössna så ni anar inte!!!

Nåja; allt har sin tid...

Och jag har i alla fall köpt en spegel á la jättestor (begagnad,på annons), 
som för närvarande bor hos mellan-M och hans J. 
Har inte sett den själv ännu, anar det värsta *asg*...
 Men jag behöver en spegel i hallen
 (tapeten har sett sina bästa dagar och Mjauritz har upptäckt detta faktum *suck*)
 och den var stor nog, så det blir nog bra... 
Hoppas jag...  

M och J skulle eventuellt försöka komma över med den imorgon. 
Ser det inte allför märkligt ut kanske jag vågar lägga ut en bild...
 Men, som sagt, jag anar det värsta... 
Stor och ganska bred svultsig ram i silver... 
Huva!
 Men det kan ju vara en sån där grej som är så ful så den blir snygg....
 Eller nåt.... 
Kanske...

Nåja; det får bli som det kan.
Gjort är gjort osv.

Och vad det gäller nyårslöften har jag redan brutit det jag gav.
Likadant vartenda år...
Varför försöker jag ens??????????????

Önskar alla god fortsättning på 2013...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!