Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 11 april 2013

Idag blev det av...


Den där turen till tippen som granne K och jag skulle företa oss...

 


Fy attan vilket kånkande och sorterande det blev.
Men jösses så skönt att det är gjort!!!

Mitt i alltihop ringde ö-gubben och påpekade att han minsann skulle passera Ulricehamn klockan 18.00 *pip*... (Måste nog vara någon slags yrkesskada det där med noggrannheten med klockslag?!)
Kan säga att det blev en aning stressigt med mat och allt, men en snabbdejt vid...



...macken i stan blev det!
Underbart är kort!
Fem minuter kort sisådär.
Och båttider är till för att passas...
Men det är ju alltid trevligt att ses... (eller nåt...)

Nu är det en kvällsrunda med Uffehunden (som för övrigt har lite namnsdag idag!!) som gäller.
Sen ska jag...


SOVA!!!
Hujedamig, så trött jag blir av en sån här massa farande!
Och foten värker som attan, så jag tror att det är sängläge som gäller. Med det snaraste!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!