Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 22 oktober 2014

Fortsätter...

... grubbla.
Över detta med kortet... Har inte kommit på vem än.
Undrar om jag gör det någon gång? Är det verkligen nyttigt att fundera och undra så??

Och har överlevt tandläkarbesöket.
Blev lite av antiklimax.
Inga hål, ingen tandsten, ingentingen. Med beröm godkänd trut.
Men tand som ömmar.
Nåja; nedslipning av tansabissing blev det och förhoppningsvis blir det bättre.
Det ÄR bättre idag. Faktiskt! Och det är jag jätteglad för. Trodde ju att det skulle bli utdragning av tand eller nåt i den vägen.
Och jag behöver ju inte komma tillbaka förrän om ett år om det inte börjar värka ordentligt igen. Det gläder mig, för min tandläkarskräck är inte att leka med...

Känner mig våldsamt besläktad med Lillsaaben; Inga hittbara fel. Det är bara fel ändå...
Ja, jisses, så det kan bli...

Återgår till att fundera över kortavsändare, varför tänder som det inte är hål eller andra fel på värker, över meningen med livet....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!