Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 30 november 2009

Lite seg måndag

Funderar på om migränen igår kom sig av att det faktiskt inte regnade på hela dan...Chocken blev väl alldeles för stor när jag slapp kliva omkring med luvan över huvudet och faktiskt för en gångs skull såg var jag gick.

Är i alla fall bättre idag.

Har varit på bibblan, på bilverkstan och bytt en styck ventil på ett av bakdäcken på Missilenbilen, lämnat in lilla röda köksmaskinen  - igen.

Hoppas att dom hittar felet denna gången... Men jag lär väl inte få det gratis en gång till.
I övrigt har vi inte lyft ett finger eller tass här.
För det har spöregnat hela långa dagen.

Imorgon har jag tänkt mig att jag ska fara iväg till Jönköping och titta på en ny mobiltelefon... Och gå på IKEA (fasa) för jag har fyrahundra i presentkort där. Sånt får man för att man är med i undersökningar på nätet och svarar på en hel drös märkliga frågor.

Så nu ska jag försöka sätta mig på ett kattfritt ställe och läsa lite i nån rolig lånebok... Bäst att se till att komma i säng i tid ikväll. Blir nog inte så svårt, för jag blir alltid en aningens aning seeeeg efter migränomgångarna.

Ha det jättegott!!!

Reading


Ps. Har ni sett att till och med rutorna med väderinfo har lagt ner? Trötta på regn, kanske Smile ?!

4 kommentarer:

  1. "Kattfritt ställe"???
    Ha det så kul på IKEA. Annacarin

    SvaraRadera
  2. Jättefin ny header!!

    Hoppas du fick dig en mysig lässtund, kattfritt eller ej! Jag sitter här med en i knät, en bakom rumpan, en på govet och enleker hejvilt framför kaminen...kattfritt- nope! Men mysigt... :)

    Hoppas också att migränen håller sog väck!! Stor kram på dej, från systerdotera Sandy

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Va skönt att din migrän försvann!!! Inget kul alls. Jag fick ett så svårt migränanfall förra året att jag blev inlagd.. de trodde det va hjärnblödning.. men som tur va så va det inte det =)
    Jönköping är så fint! Har en syster som bor där =) Hoppas du hittade nått fint att köpa för ditt present kort!!
    Ha en fin 1a December!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Annacarin; Nja, om man skyndar sig när det blir ledig plats KAN det inträffa :-)...
    IKEA är jobbigt, men nu är det gjort!!!

    Kramen!

    **********************************

    Sandy; He, he... Verkar bekant med katter både framför och bakom och överallt ;-)... Jag var mest ute efter en plats att så ner rumpan på UTAN att mosa någon "oskyldig" liten kisse...

    Har varit i Jönköping (tog tre timmar och tjugo minuter tur/retur inklusive spring i affärer!!! Nytt rekord!!!). Känner att det ilar lite i skallen så nu ska vi ut i SOLEN (!!!!!!!!)...

    Kramen bästa sösterdotera i hela vida världen!!!

    ************************************

    Tina; Migrän är ett litet helvete! Räknar med att vara rätt spak imorgon :-)! Det blir så när man går på dom där hårda golven i affärerna. Och så vill jag ju hem till hundarna fort, fort...
    Idag har vi lite sol och ett par minusgrader! En härlig första december!!!
    Hoppas att du också får en fin dag!

    Kramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!