Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 28 april 2012

Det VAR...

...soligt och fint i förmiddags. Var ute och knallade en rejäl sväng med Ufot. Jätteskönt!!!

Nu är det molnigt men uppehåll. I bästa fall hinner vi ut en sväng till innan regnet kommer...
Lite kaffe och en macka först bara...
Och lite läsande..
Hoppas jag kommer ihåg; 
1.att äta
2. att jag ska ut...
Brukar bli lite slarvig med komihåget när jag fastnar i en bok :))....

Och nä; inget särskilt roligt inlägg...
Inget spännande händer...
Går på tomgång...

Och faaaasar för läkarbesöket på måndag...
Vill bli av med infektionen (eller vad fasen det nu är) och ha reda på voffödeepådetteviset, men vill ta mig fasen inte bli stungen och provtagen och klämd och känd på...
Ok; har en hel drös förutfattade meningar och säkert en hel del fördomar mot detta med läkarundersökningar, men vad fasen... Några brister måste väl jag också få ha?? (väl? nåja, några var kanske en liiiiten underdrift, hehehe)

Anar att man borde en massa. Men det tänker jag ta mig fasen inte alls göra!!!
Så det så!!!

Kaffeochmacka.NU!!!

Ha en fin lördag, hörni!!!
Kramelikram!!!



1 kommentar:

  1. Hoppas läkarbesöket gick fint! Du gör helt rätt i att ta det piano när det känns så! :-) ha det Finemangs! Kramar!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!