Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 18 augusti 2013

Ikväll är...



... spänningen onödigt stor.
Stora saker händer imorgon. I min lilla värld är det stort i alla fall.. Om nu allt går som det ska händer det. Annars blir det bara pannkaka av hela alltet. Och det vore smått fatalt, minst sagt!

Är (förmodligen) onödigt orolig och inser väl att det blir lite dåligt med nattaron. Förmodligen blir det det. Om man ska vara fullständigt sanningsenlig blir det med all säkerhet ingen sömn alls inatt. Löjligt nog är det precis det jag bör ägna mig åt. Sovande alltså. Inte vändande och vridande och funderande...

Återkommer imorgon. Om jag överlever detta onödigt "fjärilimagenframkallande" lilla äventyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!