Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 21 augusti 2013

Man ska inte ropa...

 ... hej förrän man har ett bäcken...

Igår började märkliga lampor att lysa i lillbilen.
Min ena fantastiska granne har lugnat mig med att "sånt är inte ovanligt med  all elektronik  som finns i bilarna numera". Och eftersom den går jämt och fint och inga andra mätare indikerar något konstigt är det antagligen (det är nog det ordet jag hakar upp mig på lite) ingen fara. Har försökt få tag på ansvarig på firman där jag har köpt bilen, men inser att det bara är att fortsätta jakten imorgon...

Uppenbart att man inte ska vara alltför nöjd med sakernas tillstånd.
Säger bara; "urk"!!!!!

Fortsättning följer en annan dag...

Eller nä; NU!!!
För ikväll ringde bilförsäljaren. Imorgon kör jag in bilen och lämnar den för översyn. Får skjuts hem och blir antingen hämtad, eller får bilen hemkörd, när den är färdig... Hade alltså inte behövt "åje" mig så dant. Överreagerade i vanlig ordning... Jösses, så mycket energi jag la på det. Helt i onödan. Att jag aldrig lär mig *suckar djupt*...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!