Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 3 augusti 2013

Kvavt och kvalmigt...

... och blåsigt är det här idag...
Ser ut att bli oväder. Men regnet behövs. Det ÄR torrt!

Uffe tänker uppenbarligen ägna dagen åt att sova. Vill helst inte gå ut. Vi är ganska överens om detta :)...

Livet flyter på och jag gör som vanligt så lite som möjligt.
På onsdag ska lille bilen till verkstan en stund. Hoppas att det inte blir alltför dyrt, bara. Och att dom hittar alla konstiga fel som på något vis har uppstått. Är bombsäker på att jag INTE har varit och petat på opetbara grejer! Så det så!!!

Har nog tänkt mig att försöka åka till lille far inom en snar framtid. Men det är klart; då måste ju Missilenbilen vara ok. Lite väl äventyrligt annars :)... Dessutom måste jag beställa tid på besiktningen. Körförbud är ju inte så bra att få...
Och så blir det nog en tur till Landvetter igen... Lille V och lilla A drar allt lite *L*... Och så lagar storson så in i bängen god mat...

Får nog ta en sväng till balkongen och kolla att allt finns kvar... Attan vad det tar i och blåser nu då!!

Ha en alldeles jättetrevlig lördag och kramelikram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!