Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 12 december 2007

En himla massa "pyssel"...

... är det nu innan jul, så jag misstänker (läs;vet) att jag inte kommer att tillbringa så där värst mycket tid vid datorn. Tror däremot att sonen kommer att utnyttja den oväntade fördelen av att få sitta vid datorn och chatta med kompisarna utan mammatjat... Den enes bröd osv.

Passar på att önska alla eventuella besökare EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Uffe Hund hälsar och vovvar till alla!!!

7 kommentarer:

  1. Hej

    Hittade hit från en annan blogg, och läste att du har katter.
    Det har jag oxo, 3 st, och de drar in både möss, grus och barr titt som tätt..*hmmm*

    Ha en skön jul!

    /Caroline
    http://ci-carolinestenborg.se/wp/

    SvaraRadera
  2. Det är sånt som är spänning i tillvaron; man vet inte vad man trampar i på morgonkvisten :-)...
    (dom har kanske samlandet som hemlig hobby?)

    Önskar dig en skön jul!

    SvaraRadera
  3. Här är det sjukdom som gäller...
    magsjuka..

    Säger som min systerson sa,fär han var liten; "I´m sick and spy!"

    SvaraRadera
  4. Usch så tradigt! Hoppas det går fort över!!!!
    Här galopperar fibron; straffet för allt pyssel antar jag :-)...

    Får nog en "lugn" jul... M åker troligen till M i Skövde och dom andra ska komma hit en stund på annandan... Första julen på egen hand att se fram emot. Kanske blir riktigt mysigt...

    SvaraRadera
  5. Hej
    Kul att följa din vardag.
    tråkigt att du skall vara drabbad av fib.
    Tänker dock inte gå omkring och tycka synd om dig hela dagarna. Det blir ingenting bättre av.
    Har levt med en fibmänniska i 23år, så jag vet vad sjukdomen innebär. Även om den tar sig olika uttryck hos olika individer.
    Du verkar trots allt ha ett gott humör och det är ingen nackdel.
    Vi hörs
    Kram

    SvaraRadera
  6. Nej, inte blir något bättre av "tycka synd om" (men ibland är det behov av sådant - en kvart eller så *L*)...
    Har dessutom en hel drös goda vänner utrustade med både gott humör och en viss lite sur humor, det kan hjälpa upp vilken eländes dag som helst!!!
    Och förresten! God Jul och kram tillbaka!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!