Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 2 december 2007

Funderingar i all hast

Det här med "utanförskap" - igen...

Vad våra högt vördade politiker förmodligen inte har tänkt på är att; det är när man står lite utanför man får perspektiv på helheten. Lite snopet för dom :-)... För det är ju dom som förmodas se helheten (vilket dom bevisligen inte gör).


Ps; det blev hallon på morotskakan! Till sonens förtjusning...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kommenteringen på blogger är ju mysko nuförtiden....
    jag testar om det fungerar med anonym..

    Men du vilka VISDOMSORD i detta inlägget,ang utanförskap!
    NU fattar jag varför regeringen INTE vill att folket ska stå utanför!!/mammamia

    SvaraRadera
  2. Jo, ibland är jag klok som "ena pudel" :-)! Det är sånt jag kommer på när jag är ute med Uffe Hund... Hundpromenader är bra till mycket! Önskar bara att jag kom ihåg mina "klokskaper" tills jag kom åt någonstans att skriva ner det hela... Minnet är bra - men kort.

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!