Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 28 september 2011

Dag 270...

Någon som vet om det är dag 270 eller är jag alldeles fel i tideräkningen här??
Har tappat bort mig alldeles både vad det gäller tid och plats..
Imorse visste jag inte var jag var när jag vaknade.
är det illa!!!

Dessutom drömde jag mardrömmar om flyttande..
Och lägenheten jag skulle flytta till hade vedpanna, gräsmatta som skulle klippas, rabatter som skulle rensas, en jäkla massa rum som skulle städas...
Med andra ord en ganska meningslös flytt!

Liiiider lite (massor) av *efterbilkörandehuvudvärk* och har ägnat dagen åt att ränna omkring i skogen med Uffe (vi tar igen fjorton dagars hundpromenerande..) och sitta och oja mig över den akuta bristen på migräntabletter i huset i skogen...
Nåja; å andra sidan kan jag ju ta en eller annan panodil och gå och lägga mig och skylla på att jag faktiskt inte mår så där jättebra alls...
 
Men jag hade ju ett eller annat jag skulle ha gjort idag...
Och faktum är att det får vara till imorgon..
 
Borde ju ha begripit hur det skulle bli.
Jag klarar inte att fara runt på det här viset ju!!!
Fibron galopperar, ryggen strejkar, huvudet (ja, ja protesen då) värker...
Stackars, stackars mig!!!

Så nu tar jag med mig Ufot och pöjkarna katt och går och knyter mig en stund!!!
Anar att det blir jag som får balansera på kanten på sängen *suckar*...
Somliga i det här hushållet är ena fenor på att bre ut sig!!!
Nämner inga namn; men upplysningsvis är det inte den tvåbenta individen i sällskapet detta gäller. 
Den tvåbenta nöjer sig med att snarka (har jag hört från en mycket tvivelaktig källa!!! Som själv låter som ett mindre mudderverk *flinar*)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!