Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 30 september 2011

Dag 272... (hmmm; gissar fortfarande :)...)

Här har det varit helt strålande väder hela långa dagen..
UffeUlfUfot och jag har varit ute mest hela dagen.
Landen är nödtorftigt rensade (dvs inte särskilt noga, utan på "Uffemattevis").
Och så har vi varit ute och gått. Och gått och gått och...
Men det är nog ett led i den där "gillalägetfilosofin"...
Enda nackdelen är att den där hjärncellen jobbar på rätt duktigt medan jag traskar omkring...

Känner väl att jag måste försöka ägna mig lite åt mig nu..
Kan nog behöva "landa" lite, tror jag..
Har ju varit helt koncentrerad på pappan och allt som händer "därhemma".
Behöver nog komma ifatt mig  efter allt som har hänt här...
Och ägna mig åt mina pälsklingar...
Uffe är ju i alla fall nöjd med att vara hemma i sitt eget igen.
M-ett och Mjauritz är belåtna med att Uffe är hemma och ännu belåtnare med att matten serverar mat och fjäskar lite. Bara lite... Jodå, hehe... (Inte sjutton kan man medge att man är fullständigt urlöjlig med sitt fjäskeri, heller?)

Så denna helgen blir en "studiehelg"..
Jag ska lära mig "gilla läget" och försöka att inte måla fan på väggen.
Kan jag dessutom hitta lite "vågalitapåfolkmod" i nån hörna vore det nog inte helt fel... Eller finns sånt i frysdisken på Ica??
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!