Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 16 september 2012

Vad man borde och vad man gör...

... är två helt skilda saker...

Äldste sonen var här igår och körde skräp till tippen... Han jobbade som bara fasen och jag gjorde nästan ingenting. Linkade omkring och var nog mest ivägen..
Medan han åkte till tippen och lastade av, åkte jag till loppisen och bytte grejer som jag inte vill ha kvar mot ett skåp som jag ville ha ;)... Och nu står skåpet i lägenheten... Första grejen inflyttad :))...
Gjort så lite och ändå värker foten så att jag känner att det inte är aktuellt med några större åthävor idag. Stressande! Irriterande!
Fot till salu!!!

Faktum är att jag tror att jag ska leta reda på någon sån där fånig dvd och slänga mig i lilla rummet och glo på film en stund.
Uffe tycker det är en bra idé.
Han tycker alla idéer som innebär "mattestillapåettställedärhanocksåkanvara" är helt acceptabla...

Förresten är det söndag idag...

6 kommentarer:

  1. söndag o BertaStina ska jobba mellan 11-22.. blää

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett rejält pass!
      Försöker sympati"jobba" lite i eftermiddag ;))...
      Någon låda bör jag nog få ihop idag i alla fall. Bör/borde, fast om det verkligen blir är en annan fråga...

      Radera
  2. Får du ingen smärtlindring? Iallafall så du kan flytta utan att foten säger stopp... Vet hur det känns, mina fötter är som två stora klumpar med tusen spikar i, iallafall så känns det så.
    Lycka till vännen, kom ihåg att allt ordnar sig:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har värktabletter, men vill ta så lite som möjligt. Magen löper amok vid bara tanken :)... Och det brukar komma surt efter om man överanstränger fossingen... Och det gör jag när jag inte känner när jag ska säga stopp...
      Är kluven till operationen, men samtidigt vore det skönt att bli av med ontet...
      Och klart att det blir bra när det bara blir färdigt det här :))!!!

      Kramenom!

      Radera
  3. Du kommer att få fnatt när du väl har flyttat!! Ingen eldning, ingen vedsläpning, ingen gräsklippning, ingen snöskottning, inga frostknölar på kroppen efter att INTE ha gått u. Ska du dessutom sitta still i flera veckor efter op, så kommer du att tro att du sover och drömmer. Eller har dött.... Jag har ringt ett par gånger, men det har varit upptaget. Har du mycket att ordna med....??!!

    SvaraRadera
  4. Jepp! Mycket att ordna med och fryyyyyser... Tror inte det går att tro att man sover efter op. Har förstått att man i så fall får droga sig rätt duktigt, hehe... En idé, kanske... Ska fundera på det!!!
    Upptaget? Här?? Hahaha... Många som har insett att det inte kommer att finnas annat än mobil att tillgå om någon månad ;))...
    Försöker störa dig idag eller imorgon... Om du är hemma, förstås`!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!