Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 28 september 2012

Ha; jag har en...





..."walk in closet" i nya lägenheten.. Låt vara i miniformat, men ändå :).
Ägnade några svettiga timmar åt att hänga och vika och ställa iordning det jag kan vara utan fram till "riktiga flytten". Och lite som inte ska "bo" där också för all del. Typ skor som jag förmodligen kommer att kunna använda utan problem när väl operationen av fossingen och allt det där "efteråt" är avklarat.
Har tänkt sätta min gamla byrå längst in och för skojs skull hänga en spegel på väggen. Kanske någon krok för någon rolig pinal också?! Bara för att...
Man har inte roligare än man gör sig!!




Var tvungen att pausa lite i detta värv. Det är VARMT i den där lägenheten. Jag som är van vid sisådär 17 grader inomhus smälter ju nästan.
Tog en bild från köksfönstret...
Mittemot ligger ett dagis. Och nere på gatan stod lille Missilenbilen... Där ska den inte stå sedan... Finns en utmärkt parkering på baksidan av huset, men det är lite långt, när man ska lasta i och ur, att gå dit.

Såg att jag får en granne mittemot. Den lägenheten var ju tom förra gången jag var och avbördade mig grejor.
Och post låg det i låddan. Dyngsur sådan. Bara reklam, som väl var. Men det är kanske något jag måste ta upp med hyresvärden (?)... Fast det kan ju ha legat där ett tag, förstås. Har ju inte varit där borta sen svärdotera och jag körde och kånkade mina ton böcker. Och regnat har det ju gjort. Rejält har det regnat!!

Idag tror jag att det blir operation "tömma byrån". Finns säkert ett och annat som kan slängas och en del som jag inte vet vad jag ska göra med. Inte lustigt att allt tar tid här! Fastnar i funderingar på "omochifallatt" hela tiden... Och det finns ju för fasen inte plats för allt, bara att inse! Lätt att säga, svårt att göra... Inse, alltså. Åtminstone när man har ekorrmentalitet :)...

4 kommentarer:

  1. =), ja man vet ju aldrig när sakerna kommer att kommat till pass igen.. en vacker dag kommer man på att man ska ha dom till nåt..
    Bäst att spara.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och huva så jobbigt det blir när man blir TVUNGEN att slänga... *pust*

      Radera
  2. Hmmm, stiligt min garderob kommer inte ens i närheten...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snyggt och prydligt tills jag börjar riva i grejerna, hahaha...

      Radera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!