Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 16 december 2012

Eftersom jag har...

... världens bästa vänner och allt blir lättare "with a little help from my friends" har jag fått hem min(a) soffa/or idag.
En står i vardagsrummet och en i förrådet. Inte mitt förråd. Bästa granne B`s snarast. Har som sagt haft en oförskämd tur med mitt nya boende.
Trevlig, mysig lägenhet; varmt och skönt utan egen insats; urtrevliga grannar... Vad kan man mer begära???



Skulle väl möjligen vara att jag åtminstone fick en liten chans att provsitta den införskaffade soffan. Men som synes är det aningens aning trångt där för närvarande...
Undrar om det går att locka bort honom med lite mat???
Hmmm...
Försöka duger ;))!

2 kommentarer:

  1. Låter härligt att få en ny soffa och att du trivs med boendet.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det gott du med och hoppas du får en riktigt fin jul!!!
      Kram!!!

      Radera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!