Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 29 juli 2014

Funderar på...

... att börja leva som eremit...

Om man kan få slippa sig själv...
Är trött på mig!!!

Värmen gör mig sur och gnällig. Uffe är trött och rätt grinig han också. Biljäkeln har fått stå där den står sen igår när jag tog hem den igen-
Planen var att jag skulle ut och köra lite runtomkring här och sen försöka starta efter några minuter och OM den startade skulle jag ut och kuska något varv till. Allt i felsökande syfte....
Har hittat ett antal fel det möjligen kan vara på olika bilforum...
Men; som sagt; jag är trött, orkar inte, huvudet värker, jag vill inte...
Sa jag att jag är grinig???

Var fan är hösten????

Men å andra sidan ;)...


... är det väl så här det är?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!