Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 31 augusti 2014

Är nog lite trötter...


... på det mesta.

Balkongen är färdigmålad i alla fall. Nu ska bara stolpar och nät upp igen. "Bara"... Vet väl inte riktigt hur jag ska få till det. Försöker övertyga mig om att det löser sig. Det som allt annat. För det kanske det gör. Det är det där kanske som är lite svårt att acceptera. Lätt att grotta ner sig i brunnsmörkret när man är på det här humöret!

Lillsaaben är hemma och har skött sig hittills. Vågar inte satsa på att köpa glass, men man kan väl inte få allt ;)...
Funderar på vad det är för fel på den. För något är det ju när den inte startar. Tror i alla fall det är den där växellägesgivaren. Och den är dyyyyr den. Men det är väl bara att förse sig med kylspray och testa sig fram. Antar jag. För bilmekanikern tycks ju inte kunna komma på vad som felas.

Har fått en förfärlig värk i höftlederna. Vill tro att det är fibron som spökar.  För alternativet känns inte som något jag vill ha.  Utslitna leder är ingen höjdare precis.

Och jo, jag är gnällig och eländig.
Trött på livet i allmänhet och mitt i synnerhet.

Men det blir nog bättre! En annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!