Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 20 juni 2010

Jag tror jag misstog mig lite...


Nätdejting är ta mig sjutton jobbigare än...



fönsterputsning!

Och tänk så många konstiga människor det finns!!!
Fast jäkligt många trevliga också ...
Åtminstone så länge det mailväxlas.

Vid eventuell träff IRL kan det nog bli så att det står en snopen Uffematte och stirrar efter en bil som kör iväg så asfalten ryker, ha, ha...
Och stillsamt undrar om man måste se ut som ms/tant Universum för att dricka lite kaffe på ett fik...
Av den anledningen har jag hållit mig till mail och telefon-kontakter.
Hittills...





11 kommentarer:

  1. Ärlighet varar längst, även inom nätdejtingvärlden skulle jag tro..önskar dej lycka till och hoppas att du hittar en trevlig herre som kan bli din prins! ;-D
    kram

    SvaraRadera
  2. här händer det saker vill jag lova! :)
    Kul när det händer lite kul saker!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hugan; Misstänker starkt att "prinsen" ifråga helt enkelt inte finns... Inte om man är en liten knubbig Uffematte i skogens djup med ett helt zoo i hasorna i alla fall :-)... Men jag har i ärlighetens namn rätt kul! Och en hel del trevliga och intressanta mailkontakter har jag ju fått! Bara det är värt en hel del!

    Kramen!

    *******************************

    Sickan; Se svaret till Hugan ;-)!
    Buuuhuuu... Det är inte någon som visar något större intresse.
    Och den som gör det har jag ett helt gäng fördomar emot! Det är det här med vilket yrke man väljer och så vidare... En del har jag större invändningar emot än andra!

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  4. Hej underbara!!!
    Å, va spännande =) Ja, det finns många "konstiga" där ute..fniss.. men även många underbara!!
    Har du funnit någon Mr RÄTT än? =))
    Lycka till vännen & hoppas att du mår bra!!
    Varm kram Tina

    SvaraRadera
  5. Ser man på, ser man på ... här händer det saker medan man är lite borta ;o)

    Efter ett par trevande försök har jag insett att nätdejting i alla fall inte funkar för mig, men hoppas att det ska göra det i ditt fall - och bära frukt. Det är ju himla bekvämt åtminstone, att kunna sitta hemma och dejta.

    Själv är jag nog för mycket i behov att att kunna "läsa" kroppsspråk/blickar/tonfall osv för att det ska funka. Plus att jag med åren blivit om möjligt ännu kräsnare än jag var medan jag ännu var ung och "vacker" ;o)

    Himla mycket lycka till, hörru!

    SvaraRadera
  6. Du har nog bara alldeles för höga krav på dej själv, trams-maja!!
    Du duger alldeles utmärkt PRECIS SOM DU ÄR, och det är ta mej tusan inget fel på ditt utseende!
    Ett par extra-magar hit och dit spelar nog mindre roll om man har ett så gott hjärta som du!
    Och HUMOR!!!

    Det kan ingen karl motstå! Dom vill ha glada och roliga Fruntimmer. Och SÅN är du med råge!

    Så ta du på dej ditt bredaste leende, putsa spegeln och SE ATT DU HAR FEL, och studsa iväg på en rolig dejt nu!
    Man lever bara en gång.....
    Vad vi vet i alla fall!?

    Massa kramar!
    Jen.."Stigbert"

    SvaraRadera
  7. Tina; Det där med Mr Rätt tror jag att jag lägger ner... En del är besvärligare än andra, om man säger så.
    Och jag platsar INTE riktigt... Är nog för "konstig" och har för mycket egen vilja och massor med idéer som inte riktigt gillas :-)... Men en hel del riktigt goda vänner har jag fått. Och med det får jag nog vara nöjd.

    Kramen!!!

    *****************************

    Sjtärnkraft; Känner mig väl i och för sig lite för gammal för att överhuvudtaget "blanda ihop mitt liv" med någon annan... Men nog skulle det vara roligt att träffa någon man kunde gå ut med (bli BJUDEN alltså, he, he) och som kunde laga bilen och klippa gräset och...
    Men vacker var jag inte som ung och nu ser jag direkt anskrämlig ut, så det får nog bli dessa mail och telefonkontakter jag har skaffat mig. Utom den däringa Göteborgaren som jag eventuellt ska träffa någon gång efter midsommar... Gå ut och äta, alltså. Lovad att bli bjuden! Låter bra!

    Nåja, den som lever så se!

    Kramen till dig!

    *******************************

    "Stigbert" :-); Här studsas INTE. Här har det strukits gardiner till sena natta...
    Och jag har inte lyckats re ut hur och varför med hr dr. Märklig människa!!!
    Nöjer mig med att dejta T efter midsommar. Det är nog ungefär vad jag tyar!
    Och nog fasen har många krav på att man ska se jäkligt bra ut om dom överhuvudtaget ska bry sig. Att dom ser ut som något katten släpat in själva fattar dom inte... Inte för att jag bryr mig om såna petitesser men nog tycker jag att liiite självkritik vore på sin plats. Och K säger givetvis att jag är obstinat... Allt är sig likt härute... Suck!

    Kramelikram!!!

    SvaraRadera
  8. Hej min vän!!
    Tack gulliga du för din hälsning!! Jag blev så glad!
    Ja, nu har man varesig tiden eller lusten att sitta så mycket vid datorn =)

    Jag hoppas att du mår bra min vän & att du har en underbar sommar!!!
    Jag tänker på dig & håller tummarna för dejtingen =))

    Varmaste kramen till dig min fina vän!!
    Tina

    SvaraRadera
  9. Tina; Vet du; jag börjar tro att gubbar är "trassligare" och fegare än tjejer. Trots allt prat...
    Och jag har ju en förmåga att hitta fegisarnas fegisar...

    Förmodligen blir det EN date av det hela (den första räknas inte; jisses så sur jag var när jag kom hem!!!)...
    Efter sommaren lägger jag ner det hela! Men det är liiite kul än så länge.
    Fast jag begriper inte varför jag får en massa svar från vårdpersonal; allt från läkare till underskötare (heter det så???). En sjukgymnast finns på listan... Tror dom att jag är något jäkla studieobjekt eller???

    Tänker på dig, vännen! Hör av mig på mailen någon dag... Har ngt att fråga dig om ;-)! Måste bara få lite mer info själv först...

    Kramen och sköt om dig!!!

    SvaraRadera
  10. Oj vad du är modig. Jag hade aldrig vågat mig på detta med dejting via nätet. Hoppas verkligen att du kan träffa en sympatisk människa där. Hoppas du skriver om din träff efter midsommar så vi får veta hur det gick.
    En riktigt glad o skön midsommar önskar jag dig o djuren med en stor kram från mig o djuren:-)

    SvaraRadera
  11. Mia; Behövs inte så mycket mod för att dejta så här... Man är ju helt anonym tills man själv väljer att berätta vem man är och var man finns.
    Fick för övrigt förslag från en (numera god telefonkompis) att jag skulle skriva om min annons och kalla mig "Fegis" :-)... Tycker det säger det mesta....

    Och om den där utlovade träffen verkligen blir av kanske eventuellt det kan hända att jag skriver om det. Kanske! Vem vet! Han kanske vänder på klacken när han får syn på "spöket"mig!

    En jättefin midsommar önskar jag dig och djuren!!!
    Bamsekramen!!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!