Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 4 juni 2010

Liiite sommarslö


Vet ni; jag tror det blir lite glest mellan inläggen här ett tag framöver...
Känner att det är en hel del som behöver pysslas med IRL.
Typ ogräsbekämpning medelst blängande (det går väl inte så där värst bra, undrar varför? Ser ju så ilsken ut jag bara kan!!! Ogräset borde av ren sjävbevarelsedrift krypa ner i jordens innandöme igen!!!), och utevistelse med galna vovvar och en massa annat.
Det är en del på gång nu...

Men lite nu och då lär jag väl inte kunna låta bli att knappa lite...
Och så måste man ju skriva av sig om det händer något kul !!!
Typ utflykter med granne K och sånt där...


Det gäller att passa på att njuta av dom här varma soliga dagarna!!!

Ha det bäst!!!

Kramelikram!!!




14 kommentarer:

  1. Ja passa på att njuta av solen och värmen!!
    Här är det blåsigt och kallt som vanligt, tror det blir en innehelg, som vanligt!

    Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Nog är det så!
    IRL:et påkallar sin uppmärksamhet....som till exempel odrägligt ogräs och sånt där ovesäntligt...Haha!

    Vi tar det "lite piano" nu i sommarvärmen, men skulle det börja regna något alldeles förfärligt så kanske man kan få lite blogginspiration!?

    Den som lever får se, som det heter...(:

    Ha det nu alldeles, alldeles underbart bland svalornas svischande och maskrosornas fröflykt!

    Släng dej i en skön stol ute i trädgården och bara njuuuuut!
    (Hängmatta mellan träden kanske?)

    Kram på dej!
    Vi hörs en vacker dag snart!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. hugan; Ja, det gäller att ta vara på dom fina dagarna... Och nätterna, he, he...

    Kramen!!!

    ***********************************

    Jenny; Ha det bäst, söstra mi!!! Vi hörs snart av telefon eller mail-ledes ;-)!

    Kramen!!!

    SvaraRadera
  4. Ha det så underbart, hoppas solen skiner länge på dig, hos mig ska det regna igen nästa vecka...

    SvaraRadera
  5. Cattis; Tror att det skulle bli lite ostadigare här också nästa vecka, men det är mycket jag "ligger efter" med, samtidigt som det händer saker runt omkring... Ibland är det nog bäst att inse att man får koncentrera sig på lite annat...

    Men jag misstänker att jag kommer att ha rätt så kul ett tag nu :-)!

    Hoppas att du får en fin sommar efter allt ditt slit!!!

    Jättekramen!!!

    SvaraRadera
  6. Vem har bestämt att vissa växande plantor är ogräs??? Försök se dem som vackra små blommor, då ska du se att de dör, för de man vill ska växa o frodas de bara vissnar....eller det är bara i min trädgård;-)
    Kram o ha det skönt i solen.

    SvaraRadera
  7. Härligt att det händer bra och roliga saker runt omkring dig. Sitter här och kollar efter fåglarna som kvittrar så glatt. Vart är de? Hittar inga träd eller buskar de kan gömma sig i. Men ändå hör jag ju dem så himla väl.
    Dumstruten till mig den här veckan... Det var ju från dig det kvittrades. Tror du det är dags att sova nu för mig kanske? ;-)
    Jag är ju ensambarn. Så jag har inget syskon att bolla mina minnen med. Men visst är det konstigt att man kan uppleva och minnas saker på så helt skilda sätt. Eller så kanske någon kommer ihåg och den andre har förträngt. Hur som helst är det knepigt.
    Du får inte helt försvinna från bloggen. Visserligen har jag fortfarande bilderna i huvudet på när Nalle försökte tränga sig ur kattluckan. Eller hur det nu va. Men de minnena räcker inte hela sommaren. Behöver påfyllning! ;-)
    KRAM!!!!!

    SvaraRadera
  8. Mia; Ska ta ett allvarligt snack med (o)gräset ;-)... Det vore ju kul om det som jag antar är blommor fick plats i landet!

    Storkramen till dig och sköt om dig!!!

    *********************************

    Annica; Lär nog inte kunna hålla mig helt borta härifrån en hel sommar :-)! Så ett eller annat inlägg blir det nog med all säkerhet!
    Kan meddela att den där förb...e Nalle har gett sig ut genom kattluckan och eftersom jag var ute på vift gav han sig på att klämma sig in igen. Luckan är sig inte riktigt lik, om man säger så *suckar*... Blir till att införskaffa superduperlim på måndag...

    Kramen och var rädder om dig, vännen!

    SvaraRadera
  9. Skrattar högt och tårarna sprutar! Du måste få honom på bild så jag får se om han lever upp till mina fantasier! ;-)
    Kramar i mängder!!!

    SvaraRadera
  10. Annica; Tror det blir svårt att få bild på konststycket... Han VET att han inte får göra så, så han brukar akta sig för att "rymma" när jag är i närheten...
    Men jag medger att jag var en aning förgrymmad när jag kom hem. Efter en något misslyckad "date"; jag platsar nog inte på såna "tillställningar". Kan ju säga att humöret sjönk till 0 och intet där ;-)! Var ju liksom lite ur humör redan innan... Ja, ja! Det finns ju superlim!!! (Inte att fixa "date-er" med, men till kattluckor, ha, ha!)

    Ha det jättebra och jag lovar att åtminstone försöka få en bild på den lede rymmaren!

    Bamsekramen!!!

    SvaraRadera
  11. Hej vännen.
    Ja, nu är det en hel del utanför datorvärlden som proppsar på uppmärksamhet =)

    Jag finns kvar här & jag tänker på dig!!!
    Hoppas att du & djuren mår bra & att ni haft en bra helg!!!

    Varm kram till dig fina du!!
    Tina

    SvaraRadera
  12. Tina; Detsamma, vännen min!!! Ha det jättegott och vi lär väl "höra av" varandra lite nu och då!?

    Kramen och var rädd om dig!!!

    SvaraRadera
  13. Ta du lite ledigt.=)

    Det är ganska skönt att ta en kortare bloggpaus lite då och då. Man får faktiskt lite mer gjort av nån konstig anledning när man inte fastnar framför bloggarna.;-)

    Massa kramar
    Jenny

    SvaraRadera
  14. Jenny (2 ;-)); Det tar nog mer tid än man riktigt tror detta bloggeri... Som synes kan jag inte hålla mig härifrån :-)! Men jag försöker....

    Massa kramar tebax!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!