Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 11 juli 2012




Hemma igen! Haft en jättehärlig dag, god mat och trevligt sällskap av sonen med familj och älskade dotera! Saknar redan!! Tänk vilka helt fantastiska barn och barnbarn, för att inte tala om svärdöttrar, jag har!!!

Dessutom kan jag meddela att jag hittade. Till rätt adress. Nästan alldeles av mig själv. Ringde och kollade EN gång för säkerhets skull. Men nog kände jag igen mig. Det gjorde jag *L*!!!

Men funderar väl lite på vad jag håller på med och varför... Just nu i alla fall..  Vill så mycket och får liksom ingenting gjort.
Nåja; allt ger sig väl med tiden. Antar jag.

Precis just nu är jag bara såååå trött. Och känner att jag saknar... Saknar barnen, barnbarnen och... Ja, ja! Man kan inte få allt...

Det regnade när jag körde genom Borås. Så in i bängen regnade det! Men här är det uppehåll nu. Och Ufot har gjort sin kvällsrunda alldeles själv. Han insåg nog mattens begränsning efter allt körande;)... Lille <3...  Som har varit så duktig idag!  Hur vore livet utan Ufot som håller reda på den vimsiga matten??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!