Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 26 juli 2012

Varm... och lätt vidbränd :)

Vet ni; man ska INTE lägga sig på magge på en filt i solen när man har sovit urdåligt natten innan detta tilltag. Det som händer då är nämligen att man tvärslocknar och inte vaknar förrän man är lite lätt vidbränd. Nåja; bara att försöka smörja och smörja och smörja och... PHU!!! Ska INTE ligga på rygg inatt i alla fall, hehe... Nåja; det är inte såååå illa, överlever med all säkerhet. I bästa fall blir jag lite brun och det kan ju vara kul som omväxling mot albylfärgen jag brukar ha..

När jag hade hämtat mig lite tog jag tag i det där måstet som jag skulle gjort igår.
Nämligen att ringa vaktmästaren på det bostadsbolaget där jag tittade på den där lägenheten..
Och jodå; han ska försöka få tag i chiefen så att jag får något slags besked. Men han trodde inte att det skulle vara något problem. Så i bästa fall får jag skriva att jag är med lägenhet här endera dan. I sämsta fall får jag fortsätta leta efter en... Föredrar det förstnämnda!!!

Och försöker intala mig att;



Det stora problemet är det där med förståndet att inse skillnaden... Är ju inte mycket för att acceptera sakernas tillstånd... Svårt när man är obstinat av naturen...

4 kommentarer:

  1. Hoppas på tur då, så att hon kan bli med lägenhet innan vinterhelvetet är här igen..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm; jag med! Hoppas på tur!!! Tacksam för all tumhållning ;)!

      Radera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!