Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 26 augusti 2012

Igår...




...var jag och "stor-M" på soptippen... Inte precis tippen på bilden. Jag tog försiktigtvis inte med min mobil eller något annat jag vill ha kvar :)... Man vet ju inte vad som kan hända när det slängs hej vilt... Åtminstone inte om jag är inblandad i slängandet...

Två kärror fick vi iväg och "datakyrkogården", som bodde i en box i stallet, är numera förflyttad till Övreskog (soptippen)...
Hjälpsamma gubbar jobbar det där! Vi var sent ute med sista lasset och fick hjälp med avlastningen. Hyggligt!!!
Fast dom hade mage att önska mig välkommen tillbaka...
Herrejisses; såg dom inte hur illa jag tycker om att slänga saker (även om det är trasigt, mögligt, uttjänt skräp)??
Har ju som bekant inget pokerfejs alls...
Eller också var det det som roade herrarna... *suck*... Ja, ja.
Får väl vara glad om jag kan roa någon, antar jag.



Idag vill jag inte göra någonting alls. KAN inte göra någonting alls. Ett under att jag lyckades masa mig upp ur sängen. Tog tiiiiid idag. Och Ufots promenader sker med myrsteg.... Tror inte han är road. Men han är snäll och traskar lite sakta och snosar och nöjer sig med att sucka ljudligt och blänga lite. Gullevovven <3 ...="..." font="font" nbsp="nbsp" size="1">(spökar lite på blogger idag.. extratecken som man inte har skrivit kommer med och går inte att ta bort...märkligt!)


Detta är helt klart en dag för tröstätande. Om man nu har något att tröstäta. Skafferiet verkar rätt tömt på sånt...
Vid närmare eftertanke kan det nog vara bra.
För vikten åtminstone.
Fast för mig är det mer eller mindre katastrof.
För min lilla själ hade avgjort behövt en hel del tröst idag...
Nåja; kaffe finns och en bok kan jag nog leta upp...
Tror dagen är rätt räddad :))!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!