Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 29 augusti 2012

Önskar....

.... att flytten vore färdig, att rygg-j*veln inte värkte, att jag inte var så stressad, att , att, att...


Jo; jag ÄR gnällig, men allt går såååå långsamt. Det gör ont, ont, ont. Det är då jag blir så där in i vassen tjurig och negativ och, ja, tjurig...
Besviken på mig!!! Är jag... Trodde jag skulle klara mer... Utan att få dagliga sammanbrott för att jag känner att tiden krymper med blixtens hastighet. Men det gör liksom inte grejerna som borde packas. Krymper alltså... Gör dom inte. Grejerna.

Dessutom har jag glömt, jo, fullständigt jätteglömt koden till mitt visakort. Fick beställa ett nytt. Det gamla var bara att klippa i bitar och slänga... Stressrelaterad glömska. Tror jag. Annars kan man kanske misstänka åldersrelaterad dito... Finns nog en eller annan som skulle vilja påstå det.


Jag vill bort härifrån!!!! NU!!!
Längtar. Efter lägenheten. Efter öa. Efter lugn och ro.


6 kommentarer:

  1. Nu tror jag hon får ta till BertaStinas mantra..
    Tålamod tålamod =)

    Se så... Tänk så gött hon ska ha det i vinter =)
    Sköt om sig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Försöker, BertaStina, försöker....
      Börjar bli övertygad om att grejerna klonar sig om nätterna bara för att reta mig...

      Nåja; det blir bra när det blir färdigt... Men ett par dagar på öa hade inte suttit fel.

      Ha det jättegott själv!
      Kram!

      Radera
  2. Sikka jävla grejer =)

    Ja lite lugn o ro vore inte helt fel..
    Just nu känner BertaStina sig så olustig.. =/
    men nu har hon i alla fall kommit fram till sin "långledighet" på hela FYRA dagar.. typ. (det blir nattjobb på måndag.)

    Hoppas du kan få dig nån dag eller ett par på öa då =)
    Vad gör hon på den där öa?? Är det nåt manfolk där?? ;)
    Ha det...

    SvaraRadera
  3. Tror lugn och ro är rätt underskattat :)...
    Inte bra att du känner dig olustig, hoppas det blir bättre under "långledigheten". Fast fyra dagar är kanske inte tid nog?

    På öa finns Uffes kompis Molly. Ett gott skäl att åka dit :)... Och så L, som är min "kompis" (eller nåt)...
    Jo; han räknas nog till manfolk, hehe... Fast vi ÄR "bara" goda vänner! Tror jag... Fast... ÄH!
    Men det är så skönt att åka ut dit, för man kan liksom "baravara" där... Hemma är det så många måsten numera...
    Visserligen är L en fena på att "peka med hela handen" men jag brukar ju kunna drabbas av selektiv hörsel emellanåt, så det funkar bra ändå *asg*

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Låter väl spännande med ett manfolk som man inte riktigt vet om man är kompis med eller vad ;)

    SvaraRadera
  5. Kanske lite väl spännande ibland ;))...
    Men det ger en lite att fundera över. Och alla funderingar som inte innefattar sorterande, slängande och packande är välkomna just nu *asg*...

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!