Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 3 augusti 2012

Sorterar och slänger och slänger och sorterar och....

VARFÖR i hela friden har jag sparat alla papper sen massor med år ??? Vad ska man ha dom till, liksom?? Finns ju ingen som blir glad av att kika på gamla elräkningar sen förra århundradet. Faktiskt! Och sopsäckar med papper i blir TUNGA...
Min rygg har synpunkter på min iver att slänga saker och ting nu. Imorgon får bli en vilodag, tror jag. Om jag inte fortsätter av bara farten... Måtte någon hindra mig, för jag kan nog inte...
Tycker jag slänger och sorterar i sömnen numera... Kan liksom inte släppa det. Önskar det var gjort!

Men mitt i röran hittade jag denna;



Så det tog en liten aning längre tid med sorterandet än jag hade räknat med. Å andra sidan har jag skrattat duktigt och det är jättenyttigt!!!! Jajamen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!