Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

torsdag 4 juli 2013

Det närmar sig,,,

... och jag har släpat möbler. Hela eftermiddagen igår. 


De möbler som på något mystiskt vis ska förflyttas till "Lill-M" står i något slags organiserad röra i en hörna i mitt sovrum...


 Det andra hörnet är någorlunda tomt och redo för de nygamla möblerna...

Jag själv är mer redo för sängen.
Tappade en del av sängramen. Rakt på den opererade foten. Det känns. Men det var bara såret som sprack lite, så det är ingen större fara...
Borde kanske åkt till vårdcentralen idag, men mitt huvud säger klart och tydligt; INGEN BILKÖRNING IDAG.... Resten av mig håller med!

Fixade något slags "katthörna" i lilla rummet... Tror herrarna blev rätt nöjda. Mindre nöjda var dom nog med att matten är hänvisad till att sova i "deras" rum... Men dom får stå ut. Och jag med... Tills vi får ordning på "stora" sovrummet.. Någon gång i framtiden...

Imorgon kväll tar vi oss lite sakta mot Hultsfred. Sedan blir det stenhårt sorterande och packande tre dagar.
På söndagen kommer (tack vare Annacarins insats) en auktionssnubbe och kollar om det finns något säljbart kvar...
Som väl är vill köparna ha en hel del möbler. Och det underlättar ju!! Avgjort!

Imorgon ska det åkas till vårdcentral; bilen ska få bensin och lite nya lampor; mat ska lagas; det ska packas; det ska hämtas son och kärra; det ska köras med kärra efter lille bil en jäkla massa mil...

Jag ska vila idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!