Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 13 juli 2013

Nu är jag allt rätt trött på...

... flyttkartonger, sopsäckar och allt som har med undanplockande och sorterande av pinaler att göra... Faktiskt är jag det!!! Så det så!
Har bara en tur till tippen kvar (och att rensa "stora byrån", en låda i bokhyllan, garderoben i lilla rummet, men det tänker jag glömma en stund) sen får det vara bra för denna gången. Jajamen!!!

Konstaterar att sovrummet känns - annorlunda... Har avgjort blivit till det bättre! Och man sover riktigt gott i en 120-säng. Både jag och herrarna katt uppskattar att ha lite "manöverutrymme i händelse av drömmar"... Dom så att dom kan flytta sig (och fortfarande vara kvar i sängen) när jag börjar vifta och jag för att jag slipper känna att jag är på väg att trilla ner på golvet... Har förstått att jag far runt som en något lössläppt elvisp om nätterna...





Fick med mig lite barndomsminnen (och en hel del annat *suck*)...


Kannan är kanske mer kul än snygg... Men numera får den allt stå framme :)... Såna roligheter ska inte gömmas i skåp!


Och tänk så många gånger man har druckit te i såna här koppar! Det fanns i alla fall tre koppar kvar och dom "bor" numera i mitt köksskåp och kommer att användas flitigt!

Har suttit på "burbalkongen" en stund och solat. Iklädd bikini. Som nog hade krympt i tvätten. För inte fasen var den så här liten förra året. Har inget minne av det i alla fall...
Praktiskt taget kröp ut till stolen och höll jäkligt låg profil när jag ålade mig in igen...
Man ska vara snäll mot sina medmänniskor!!!!

Ha en alldeles fantastiskt vilsam lördag!
Här ska det inte göras så mycket som ett skvatt mer idag!!! Så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!