Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 6 maj 2011

Dag 126...

Är lite kluven idag...
Har inte hört något från verkstan.
Vilket förmodligen betyder att det var det felet vi trodde det var och att kostnaden håller sig inom ramen för "värstascenariopriset"...
Men när man går och funderar blir det alltid MYCKET eländigare än det troligen (ja; skriver troligen, för jag VET ju inte) är...

Och visst är det löjligt, men jag saknar min bil...
Normalt när jag har såna här städutbrottsdagar (ja, ja; överdriver väl lite, men det låter bra i alla fall) är jag inte ett dugg intresserad av att åka varken hit eller dit, men idag vill jag givetvis iväg till långtbortistan alternativt till något trevligare ställe än ett ostädat litet hus i skogens djup.

Har tvättat och hängt ut lite kläder och handdukar. 
Och det är i alla fall något jag gillar skarpt!
Tänk så gott det luktar om tvätt som har hängt ute....

Och nu är här diskat och (hrm) städat och det är bara sista rundan med vovvarna kvar på det inte så vansinnigt digra schemat...
Fy fasen så trött man blir av att vara orolig!
Och attan så liten och ensam man känner sig med all den här oron...

Ensam är INTE stark!!!
(i all synnerhet inte när man får för sig att försöka starta gräsklipparen för första gången på säsongen...)

Fast när jag tänker efter får jag väl säga som "Karlsson på taket";
"Det är ju bara världsliga saker det här"
Fast jag medger att jag hellre gråter i en Cadillac än i ingenting.. (för här i skogen finns inga bussar, he, he)
Nääää för sjutton! 
Hellre i en SAAB än ingenting ska det vara *flinar*!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!