Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 15 maj 2011

Dag 135...

Mellan-M`s födelsedag idag! 
Tänk vad 26 år går fort...
Och med tanke på hur jäkla åldersstigen man börjar bli känns det lite som "huvaligen"...
För nog inbillar jag mig att tiden går fortare och fortare numera.

For iväg och röstade i landstingsvalet idag.
Omval i Västra Götaland.
Och rösta bör man annars kan man inte gnälla som fasen när man tycker något är åt pipsvängen.
Tur att jag är så där bergsäker på var jag står (till "Söte Berras" fasa, he, he) ..

Och sedan ner och tanka.. Köpte en tårta och for vidare till Floby.
 
När jag kom körande (väldans sakta) inne i det lilla samhället såg jag i ögonvrån något som verkade så väldigt bekant...
Och kan ni tänka er?!
MIN gamle SAAB 900 (en -87:a) kom farande...
Så jag släppte förbi den och körde efter in på parkeringen vid affären och hälsade på S och E... Och klappade om lille Klimpeklompen *skrattar*...
Tänka sig att "han" rullar ännu *L*...
Var ju löjligt förtjust i den bilen (oxå *flinar*)

Och så har jag, som sagt, grattat sonen och snosat på lilla barnbarnet och tagit lite bilder. Fast hur dom blev vet jag inte riktigt. Har inte kollat ännu.
Men nog är det svårt att slita sig och åka hem numera :)).. Så underbart söt är hon den lilla!!
Och bilder har jag fått på nye lille killen...Bara fyra dagar gammal... Och han är också bara så helt fantastiskt underbar!!! 
 
Otroligt vackra barn!!
Tycker "dubbelfarmor"!
Ve den som tycker något annat!!!
 
Men det har tagit på krafterna med de sista dagarnas något märkliga turer.
Så nu är jag trött...
Såååå trött...
Och tänker och undrar och saknar och.......

2 kommentarer:

  1. Ja, när ungarna fyller år kommer man på hur "gammal" man blivit rent åldersmässigt i alla fall. Men absolut inte i sinnet, inte här inte.. ;)

    ha en bra dag

    kramkram/Cattis

    SvaraRadera
  2. Cattis; Nä; absolut inte äldre i sinnet inte!! Blir bara barnsligare och löjligare med åren till allas förskräckelse, he, he..

    Ha det gott idag du oxå!

    Bamsekramen, vännen <3!!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!