Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 24 maj 2011

Dag 144...

Tänka sig!
Landen är nödtorftigt rensade...
Undrens tid kanske inte är förbi, trots allt??

Och jag har gjort rabarberpaj på ärligt stulna rabarber..
Luktar så gott i köket!!

Månne jag börjar hitta tillbaka till "mig"?
Tror den där utflykten förra veckan var guld värd, även om resultatet blir noll och intet. 
Fast det blir det ju inte..
Kanske det var bra att bara få något slags bekräftelse på att det fanns något där. Även om det kanske inte var det man trodde... 
Eller också var det vad man trodde, men tiden kanske inte är den rätta...
Eller nåt...
I alla fall känner jag ett sånt lugn inom mig nu...


Huva; så filosofisk jag blev nu då...

Och fortsätter med lite klokord;

Fyra saker du aldrig kan få tillbaka
Stenen du kastat
Orden du sagt
Chansen du missat
Tiden som gått


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!