Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

måndag 9 maj 2011

Dag 129...

Ingen Missil idag heller.
Det visade sig vara värre än vi trodde (trodde jag inte det, hmmm?).
Behövs nya bromsskivor fram och något invecklat (minns inte vad det hette) som kostar skjortan till den där jäkla ABShistorien bak. 
MEN; arbetskostnaden blir mycket lägre än den borde... Får lite mer än halva arbetskostnaden. Det finns människor som faktiskt bryr sig om och är genuint snälla och goda!
Även om dom är få och inte alltid syns...
Och dyker upp där man minst anar det :))!
Och så M som kommer och hämtar mig och skjutsar mig till stan när nu bilen blir färdig... Herrejisses; helt omgiven av superdupersnälla människor är jag!!! 
Glad att vi har fått kontakt, hördu!! Många gemensamma nämnare har vi upptäckt!!!

Och så hade jag lite funderingar kring detta med rikedom idag... 
Man får tid att tänka när man försmäktar mitt i skogens djup utan bil och snus, haha...

Så visserligen är jag väl inte rik om man ser till det materiella, men om man ser till alla andra värden... Då är jag stormrik!!
Rik för att jag har mina barn, barnbarn, zooet, släkt och vänner.
Rik för att jag har kärlek att ge till dom jag älskar. Hur mycket som helst...
Och det är ett kapital där ränta och återbäring blir större ju mer jag ger ut.

Kommer fram till att jag hellre är miljonär i känslor än i pengar... För jag behöver inte vara rädd för att någon "tar" mitt kapital, eller försöker lura mig... Jag får bara mer ju mer jag ger ut :))!

Och det ni! Det är värt hur mycket som helst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!