Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 11 maj 2011

Dag 131...

Bilen hemma igen!!!
Dyrt som f*n, men hemma är den...
Och det var lite mer bensin i den än när jag lämnade den...
Lite mystiskt, men jag klagar inte...

Och här sitter en lätt förvirrad Uffematte och undrar vad som händer...
Ibland överträffar verkligheten dikten.
OM nu verkligheten blir som det påstås..
Är nog lite överrumplad och förvånad och... tja; en aning glad, tror jag...
Även om nu kvällen blev en aning virrig.
För först skulle vi (vovvarna och jag) ut och åka och sen blev det ingenting med det (oförutsedd jobbrelaterad avbokning *lite snopet*)...
Men imorgon kanske vi ska ge oss iväg... 

En liten (ljuger; är hispig, he, he) aning (positiv) nervositet flimrar omkring i huset i skogen...
Funderar på om det blir någon sömn alls inatt...
Herrejisses, vilken konstig inverkan somliga har på mig då?!
Undrar om det verkligen är nyttigt?? *flinar rätt belåtet trots allt*
Märkligt är det!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!