Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 14 maj 2011

Dag 134...

Idag har det inte hänt något av vikt..
Egentligen är det väl sällan det gör det...

Gjorde så lite som möjligt på förmiddagen.

Insåg att jag skulle ha ringt och beställt ved, men orken fanns inte.
Gick och la mig i gästrummet efter lunch och låg och halvsov tills hundarna ville ut...
Ut med vovvarna, fixade lite mat till alla pälsklingar och fjäderfän.
Tog ett par mackor själv.
Och nu sitter jag här och funderar på att gå och lägga mig...

Fan; antingen håller jag på att bli gammal (troligen) eller möjligen helgalen (också troligt)...
Får väl rycka upp mig imorgon!
Måste väl ge mig iväg och rösta; är ju omval till landstinget här...
Hmmm; tål att tänka på...
Långsamt!!!
För långsamt leder också någonstans....
Förhoppningsvis :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!