Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

onsdag 2 november 2011

Dag 306...

Blev en blixtvisit på öa igår...
Med middag... God sådan!!!
Kom hem imorse...
Börjar nästan bli lite löjligt detta *L*...

En liten aning trött (är ju inte 15 längre, även om jag inbillar mig det ibland) och orkar kanske inte riktigt med såna här äventyr titt som tätt...
Men som Annacarin säger; jag är en svaaaag människa och kan liksom inte ens bokstavera till "NEJ" när somliga ringer och tycker att "kom hit"... (sicken konstig inverkan somliga har på en?!)
I vissa lägen är jag banne mig lydigare än UffeUlfUfot.
Det är väl visserligen inte särskilt svårt att överträffa honom, om man ska vara ärlig...
Och så kan man ju vända på det hela och konstatera att jag känner mig osedvanligt glad av att göra dom där utfärderna... (Hmmm; börjar som sagt bli lite fånigt!!! Gamla människan!)

Men nog vore det enklare att bo därborta... Och det är ju så otroligt vackert därute!
Håller tummar och tår för att det snart blir en lägenhet ledig...

Tog mig i alla fall samman och åkte till Ulricehamn och uträttade det jag skulle.
Tror jag, är väl bäst att tillägga...
Men det där med lampan på bilen gav jag fasen i. Har ju helljus och i alla fall parkeringsljus (eller nåt) och det var så in i bängen med folk vid macken så jag iddes inte vänta...
Var nog i ärlighetens namn en aning trötter..
Av någon outgrundlig anledning...
Men det känns rätt ok ändå :))!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!