Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 4 november 2011

Dag 308...

.. som, hör och häpna, har ägnats åt att städa...
Jojominsann!!!
OCH plocka trattkantareller...
Energiutbrott!!!

Imorgon bär det av igen.
Fast åt andra hållet. Alltså inte åt ö-hållet...
(Känns lite märkligt. Konstigt nog...)

Ska åka till Landvetter och kika på "Stor-M" och T`s nya hus...
Och gosa "lite" med lille barnbarn V... 
Lunch pratades det också om. Och med tanke på sonens och svärdotterns förmåga att fixa och dona i köket ser jag fram emot detta!

Är som vanligt ganska övertygad om att jag kommer att stå någonstans ute i geografin med mobiltelefonen vid örat och hojta om att "Jag vet förbaske mig inte alls var jag är... RÄDDA MIG!!!"
Nåja; M är varnad och beredd på blixtutryckning :))...
Tycker väl i och för sig att "barnaskaran" borde vara rätt härdade vid det här laget...

Och nu ska här fixas och donas lite till innan UffeUlfUfot ska ut igen...
Tidigt sänggående får det bli ikväll...
Är alldeles trött av allt härjande här idag..
Så går det när man får såna där vansinnesstädutbrott. Kan aldrig vara nyttigt!!!
Men får väl medge att det är rätt skönt när det är färdigt...
Eller så färdigt det nu blir när det är jag som utbrottar... 
Men;  
det man inte gör idag slipper man göra om imorgon ... 
(klokskaper på låg nivå)
 
Ha en alldeles jättetrevlig fredagskväll!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!