Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 1 november 2011

Dag 305...

Uschiannamej!
Jag som skulle åka iväg och handla och fixa lyset på lille bilen...
Stackars Missilen är lite "enögd"... Ser fånigt ut. Och blir ännu fånigare om man måste ut i mörkret och åka... För det blir ju mörkt så vansinnigt tidigt numera... 
 
Och så skulle jag ju fixa detta med vinterdäcken... 
Men, jisses då!!! 
Det blir liksom lite för mycket att tänka på. Plötsligt... 
Eller faller detta under epitetet "dålig planering"????
Möjligen kan simultankapaciteten vara på en väääääldigt låg nivå just nu...
Så här sitter jag och sitter...
Får liksom inget gjort..

Jo; UffeUlfUfot och jag har varit ute på förmiddagen och traskat.
Planen var att jag skulle fixa lite lunch och sedan åka iväg och uträtta det som skulle uträttas. 
Men som sagt; sitter här och sitter....
 
Skulle  bl.a till optikern och fixa betalningen för glasögonen eftersom det var krångel med optikerdatorn när jag var och hämtade brillorna förra veckan. Tror dom får böja till skalmarna lite också. När jag ändå ska dit... Två flugor på smällen.
 
Och så är det ju handlandet. Hundmat och sånt viktigt måste ju hem.
Om man inte vill bli tuggad på. 
Det vill jag inte.
 
Å andra sidan tror jag vi överlever tills imorgon.
Men då blir jag nog så där absolut tvungen att verkligen ta tag i görandet...
Och jag har bevisligen lite svårt för det...
Krävs ju förmodligen lite planering, hehe...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!