Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 29 november 2011

Dag 333...

Har inte hänt mycket här idag.
Fastnade i en bok imorse, fastnade i funderingar i förmiddags, fortsatte fundera när vi tog långpromenaden och nu har jag funderat ut att jag ska äta middag :))...
 
Resten av funderingarna är det nog bäst att jag håller för mig själv *L*...
 
Men nog skulle det kännas skönt att äntligen få lite mer substans i tillvaron.
Tycker att jag bara flyter omkring just nu. Har noll koll...
 
Vill ju inte bo där jag bor (hört den förut *flinar*?), vill så mycket som jag har svårt att uttrycka. Konstigt! 
Jag brukar ju vara en överdängare på att babbla och sätta ord på vad jag vill. 
Men vissa "saker"/situationer ger mig total tunghäfta. 
 
Antagligen är det så att jag inte fattar alla beslut jag tar :)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!