Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

söndag 6 november 2011

Dag 310...

Känns lite kyligt, kymigt och eländigt idag..
Tror förkylningen är på väg tillbaka.
Eller är det något annat som händer...
 
Och så pratade jag med pappa, som var lite orolig för att han glömmer och förlägger saker... Och det är klart att jag inte kan låta bli att gå och fundera på hur han klarar sig - egentligen... Tror det värsta är att han blir så uppstressad av hela situationen och det gör ju inte det hela bättre... Men jag förstår ju att han blir förskräckt när saker inte är som han tror att dom ska vara... 

Så dagen idag mår nog bäst av att förbigås med största möjliga tyyyssstnad..
Avgår till sängläge en stund...
Tror jag!


Schhhh....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!