Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 15 november 2011

Dag 319...

Förmiddagen tillbringades till största delen i sängen..
Hade migrän..
Blev väl för mycket igår..
Jag är nog en känslig själ (fan tro´t) :)))...

Vid framåt mitt på dagen var jag ju tvungen att gå en liten sväng med UffeUlfUfot och konstaterar att frisk luft är bra medicin.
För nog kändes det mycket bättre när jag kom in igen.
Och kaffesugen blev jag.
Och kaffe är också bra medicin! 
Konstaterar detta också!

Så på eftermiddagen har vi varit ute och traskat en långrunda, min tokhund och jag...
Nere vid Jogen har vi varit...
Vackert var det!!!
Gäller att njuta så länge det varar..
Med det här härliga vädret, menar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!