Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 31 december 2011

Årets sista dag...

... kanske inte blir så illa trots allt :)...
Pratade med en god vän igår.
Många skratt, mycket hundprat... 
(Tack W; jag behövde nog träna skrattmusklerna lite ;)...)

Så nu ska jag minsann sätta lite fart och bli färdig här.
Har ju lite eldande och diskande och hundpromenerande att uträtta innan jag åker iväg.
Till Ulricehamn.
Där jag ska bli bjuden på mat, minsann!
Blir lite tidigt nyårsfirande, men det lär bli smällande ikväll och Uffe är numera inte så där värst förtjust i sånt. Så matten bör finnas till hands för att förklara att detta tilltag att smälla är vansinnigt fånigt ur alla synpunkter, men å andra sidan ÄR människor väldigt märkliga.... Och det är ju något Uffe glatt håller med om :))!

Gott Nytt År!!

2 kommentarer:

  1. åh vad trevligt att bli bjuden på middag!!
    har också en knallrädd en i mitt sällskap...säg mej, hur lägger man upp kvällen då?
    Nåväl, önskar dig en alla tiders trevlig kväll och ett gott nytt år!!
    Kram på dej!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!