Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 2 december 2011

Dag 336...

Snöade lite imorse. Men som väl var smälte det undan med en gång.
Vet ju att det finns dom som uppskattar det där vita. Jag gör det INTE.
I själva verket uppskattar jag inte vintern alls...
Inte höststormar heller, har jag kommit underfund med.
Blir lite orolig numera när det blåser stormvindar... Av någon märklig anledning...

Det har varit kallt som attan idag.
Inte temperaturmässigt, men det har känts väldigt rått och läskigt.
Eller också är det febern som spökar.
För det eländet hänger i idag också.
Allt går i ultrarapid... Till Uffes stora förskräckelse...
Han har liksom lite mer brådis än jag på promenaderna.
Som inte har blivit så jättelånga idag.
Det får inte rum hur mycket näsdukar som helst i jackfickorna :))...

Tänker ägna mig åt tekoppen och en roman en stund..
Ett par tända ljus på bordet för att göra det hela lite mer trivsamt.
Och så ett lass näsdukar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!