Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

lördag 10 december 2011

Dag 344...


Kunde igår på eftermiddagen konstatera att den fasta telefonen hade lagt ner verksamheten...
En liten aning besvärligt eftersom 

det är så in i bängen dålig täckning på mobilen härute.
Och att ringa för att felanmäla och hamna i kö i evigheters evighet och sedan bli alldeles bortkopplad är väl inte precis någon höjdare.
Tycker jag!
Så jag har försökt felanmäla via hemsidan... Men om det godtas vete fan...

Dessutom har jag inte blivit bättre från den där märkliga sjukan jag har fått.
Snarare tvärtom idag...
Alldeles yrslig har jag blivit, uppepå allt annat... Och fått ont i "lille" maggen...

Efter ett "strängt",och lite rumphugget (hörde stundvis vart tredje ord, försökte sortera bort det jag inte ville höra, men det gick väl så där...), samtal med bästisen inser jag att det får bli läkarbesök nästa vecka. 
OM dom nu har tid med såna här fåniga sjukdomstillstånd?? 
Fast jag vill inte! Verkligen inte!!! 
Men nu har jag blivit lurad att avge något slags löfte om att  beställa en tid hos doktorn...
Eller kanske jag kan ta mig ner till biblioteket och passa på att knalla in på vårdcentralen och, i bästa fall, få reda på att det är nog inget större fel, så jag kan meddela att jag har pratat med expertisen åtminstone... Måste väl kunna passera som godkänt??

Dags för en liiiiiiten runda med Uffe och sedan får det väl bli något slags lunch (eller nåt)...
En lusekuse eller två kan nog vara bra i uppmuntrande syfte :)).
Och en eller annan pepparkaka!

Det är lördag idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!