Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

tisdag 20 december 2011

Dag 354...

Lever...
(andas, rör på mig ibland, så lite som möjligt, så; jo, lever)
Lite lufttappad...
(jäkla feber!!! vad trött jag är på att vara så trött!!!)
 
Funderar och funderar...
Kommer inte fram till något klokt.
Borde en massa, men orkar inte.
Fastnat i en bok.
Roligare än att dammsuga i alla fall :)).

Några klokord hittade jag;

Kärleken är en gåva. Det paketet kan ingen ta ifrån en, vad som än händer sedan.

Trösteord som behövs nu....
 

3 kommentarer:

  1. Kikar in bland tryffel och julstress..tänker på dej och hoppas att febern släpper snart! Visst har du varit dålig länge nu?!!
    krya på dej!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. hugan; Jo; och tid lär det ta innan jag är frisk igen, säger "farbror doktorn"... Fast jag trodde ju inte riktigt på det när jag var där (i vanlig ordning). Inbillade mig att jag skulle studsa fram genom livet igen efter några dagar... Men jul lär det bli vare sig jag gör eller inte :)). Även om det blir lite rumpahugget i huset i skogen. Julstress är inte att tänka på här. Kan kanske vara en fördel ;))?

    Bamsekramen, bästa hugan och ta det lugnt! Inte nyttigt att stressa! Man ska vara rädd om sig!!!

    SvaraRadera
  3. Var rädd om dig och jag skickar både lite o mycket kärlek och friskbasciller så du får må bra och kunna orka städa. hahaha.

    kramar i massor mitt hjärta <3

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!