Hej och VÄLKOMMEN!!!

Roligt att Du kikar in!
Lämna gärna en liten kommentar innan Du försvinner ut i cyberrymden igen!

Ha det bra och var rädd om Dig!

fredag 9 december 2011

Dag 343...


Det blåser i träna idag...
Och regnar...

Inte ens UffeUlfUfot vill gå ut!
Då är det riktigt illa...
 
Eftersom jag inser att jag fortfarande kan räknas till en direkt trafikfara, får allt införskaffande av nödvändigheter vänta till en annan dag.
Förresten är jag inte så pigg på att varken äta (hade nog behövt ha hem lite av varje i den vägen), eller städa (såpan alldeles jätteslut)... Inte pigg på nåt annat heller för den delen...
Det är väl rent märkligt att jag ska bli så helt utslagen av lite feber?! 
Känns ganska löjligt!! Faktiskt!!!

Återgår till sängen, tror jag...
En bok (just nu Zahiren av Paulo Coelho), en kopp te och en eller annan pepparkaka får följa med...
Och så filten; jag fryyyyser!
 
Får väl drömma lite om bättre tider :))...
 


 Som nymalt kaffe, ö-gubbar (i bestämd form singularis) och färjor och lägenheter och...

 
Det är fredag i huset i skogen...

2 kommentarer:

  1. Mysiga bilder dom där tre sista....förstår om Du längtar!
    Krya nu på Dej!!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Moj; Visst är det?! Och nog saknar jag..

    Kramen tebax!

    SvaraRadera

Jag blir glad om du skriver en rad :-)!